Monday, September 15, 2008

Mencari bubur lambuk

Seperti biasa, hari ini waktu lunch time aku menuju ke motorku. Kali ini aku ada dua benda yg perlu disettlekan...pertama, aku kena pergi ke Maybank Jln Raja Laut untuk collect aku punye credit card both amex and mastercard. Selasai di sana, aku pon menuju ke Kg. Baru untuk mencari bubur lambuk kegemaranku untuk juadah berbuka puasa nanti...For info, aku nie mmg hantu bubur lambuk...hmm...time puasa nie jer la aku dpt makan bubur lambuk nie :) So, gerai yang aku nak pegi ini, betul2 bersebelahan dengan Masjid Jamek Kg. Baru yg memang terkenal dengan bubuk lambuk freenya yg sememangnya sedap. Tp yg ini bukan free tau! kena beli dengan harga RM2 sebungkus...terlanjur aku beli sebungkus bubur lambuk dan 2 bungkus lagi utk Cikgu Mimi yang menjaga anak aku, aku pon beli extra 7 bungkus lagi utk officemate yg berminat. Aku jual dengan harga RM2 jugak. Hasilnya..? licin...!!




No comments:

Post a Comment